Atsiliepimai
Aprašymas
Vadovėlio medžiaga yra aktuali mokiniams ir sudaro galimybę ugdyti bendrąsias bei dalykines kompetencijas, ji orientuota į šio amžiaus tarpsnio mokinių gyvenimiškąją patirtį, mąstymo raidos ypatumus.
Informacija, pateikiama vadovėlyje, skatina mokinių motyvaciją, norą pažinti save, kitus, jį supantį pasaulį ir įgytas žinias, gebėjimus bei nuostatas taikyti realiame gyvenime. Vadovėlyje pateikiama draugiškų patarimų, kaip elgtis, taip pat pačių šeštokų samprotavimų.
Autorė siūlo šiuos mokymo(si) metodus: teksto nagrinėjimą, pokalbius, diskusijas pagal pateiktus klausimus, bendraamžių minčių komentavimą, darbą poromis ir komandomis, iliustracijų aptarimą, iliustracijų piešimą, plakatų, istorijų, eilėraščių, elgesio taisyklių kūrimą, atliktų darbų pristatymą, vaidmenų atlikimą, neužbaigtų sakinių ir minčių pratęsimą, pateiktų problemų ar probleminių situacijų sprendimą, informacijos paiešką, projektų rengimą grupėse, savo ir grupės rezultatų įvertinimą, interviu, parodėlių rengimą, patarimų ir pasiūlymų kūrimą.
Įvairaus sudėtingumo užduotys ir tekstai leidžia mokytojams diferencijuoti ir individualizuoti mokymo procesą – tai vadovėlio privalumas. Teigiamas vaizdinės vadovėlio medžiagos aspektas – sąsajos su teorine medžiaga ir užduotimis. Vadovėlio vaizdinė medžiaga papildo, paaiškina, plėtoja ir skatina interpretuoti ugdomąją pamokos veiklą.
Vadovėlio medžiaga yra aktuali mokiniams ir sudaro galimybę ugdyti bendrąsias bei dalykines kompetencijas, ji orientuota į šio amžiaus tarpsnio mokinių gyvenimiškąją patirtį, mąstymo raidos ypatumus.
Informacija, pateikiama vadovėlyje, skatina mokinių motyvaciją, norą pažinti save, kitus, jį supantį pasaulį ir įgytas žinias, gebėjimus bei nuostatas taikyti realiame gyvenime. Vadovėlyje pateikiama draugiškų patarimų, kaip elgtis, taip pat pačių šeštokų samprotavimų.
Autorė siūlo šiuos mokymo(si) metodus: teksto nagrinėjimą, pokalbius, diskusijas pagal pateiktus klausimus, bendraamžių minčių komentavimą, darbą poromis ir komandomis, iliustracijų aptarimą, iliustracijų piešimą, plakatų, istorijų, eilėraščių, elgesio taisyklių kūrimą, atliktų darbų pristatymą, vaidmenų atlikimą, neužbaigtų sakinių ir minčių pratęsimą, pateiktų problemų ar probleminių situacijų sprendimą, informacijos paiešką, projektų rengimą grupėse, savo ir grupės rezultatų įvertinimą, interviu, parodėlių rengimą, patarimų ir pasiūlymų kūrimą.
Įvairaus sudėtingumo užduotys ir tekstai leidžia mokytojams diferencijuoti ir individualizuoti mokymo procesą – tai vadovėlio privalumas. Teigiamas vaizdinės vadovėlio medžiagos aspektas – sąsajos su teorine medžiaga ir užduotimis. Vadovėlio vaizdinė medžiaga papildo, paaiškina, plėtoja ir skatina interpretuoti ugdomąją pamokos veiklą.
Atsiliepimai